tre kronor + pizza

Jaha, då åkte älsklingen iväg på julbord förut, han va så fin så :)
Fixade håret och allt, väldans sexig vart han!

Så jag bestämde mig för att köpa en pizza, för onödig o stå o laga mat till mig själv eller onödigt
är det ju inte, men jag orkade inte :D.
Så va och köpte en pizza förut och kolla på tre kronor, gah kan inte låta bli att se dom :)

Sen vid 20.00 är det dags för bonde söker fru :), yah, och imorgon är det tydligen bonde söker fru också. :D

Och så ni vet, henrik och jag ska gifta oss, skaffa hus och 3 undelater och två hundar.
Sen ska vi flytta till gävle om 6 månader till ett hus.



Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

vi vet redan att det är det, haha :)

2008-12-18 @ 10:58:28
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

tacktack :)

2008-12-18 @ 11:04:20
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0