söndag

Söndagar är sjukt sega, har inte hänt ett dugg idag faktist.
Vi har legat och kollat massa avsnitt av tre kronor, henke är dålig, febrig och hängig och börjar nog bli förkyld, o så
är han dålig i magen xD (förlåt älskling). Men ändå åker han iväg och spelar innebandy, när han är dålig
Det är fan inte bra och överanstränga sig sådär.

Aja nu är jag här själv, ska se klart avsnittet av tre kronor, sen ska jag se på svenska hjältar :)
Sen kommer väll älsklingen hem.

Aja som sagt idag har det inte hänt ett dugg ;p.



Igår va jag på luciafirande med Svärmor och henkes syrra o hennes pojkvän.
Henkes kusin va Lucia så vi åkte och kollade, väldigt fint och trevligt.
Henke va ju inte med för han va SÅÅÅÅÅ sjuk! haha, och så va det ju hockey.
okej han hade/har feber och så.
Åkte sen hem och såg brynäs matchen. Då älsklingen stack till sin moster o dom å fikade.

Och ANG brynäs matchen så vart det oavgjort 3-3 mot djurgården på hemma plan.
så 1p var-


JAG ÄLSKAR DIG HENRIK HÄGGEBORN!
Du är det bästa som har hänt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0