Onsdag.

Dagen idag har gått fort faktsit. Satt lite här i morse.
Sen gick jag till affären bara för o handla lite, såg sen på våra bästa år, startade datan
och satte mig här.
Kollat på lite avsnitt av tre kronor, fan man kan inte få nog av den serien alltså.
Gah det är så bra så jag döör...

Fick värsta chocken nyss typ, stod och skulle fixa ordning tvättmaskinen så bara hör jag hur dörren öppnas
och in kommer henke, då har han slutat jobba, fan trodde han skulle komma hem efter 4.
Sen ska han på julbord, så blir att se bonde söker fru ensam idag :(
men de klarar väll jag av va? Vara utan henke lite? ;P Hmm.

Aja iaf JAg kommer hem till västervik den 22e så ni vet.
Blir att fira julafton hos moorfar min :), Jag som övertala mamma o dom att vi skulle åka dit.
Inte firat jul där på ett par år. Så ska bli roligt :)

Jag älskar dig henrik
du är de bästa som har hänt mig
vill aldrig förlora dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0