ojsan.

Har visst inte bloggat här på ett tag nu. Så får väll göra det nu då.
Tisdag:
Åkte till stan med pappa ungefär vid 11 halv 12, mamma var med men vi släppte av henne på vägen
för hon ville inte med ner på stan, så hon gick lite på rusta, karlssons, eller nått.
Efter att pappa och jag varit på stan så åkte vi tiill mamma och sen handlade vi och så släppte dom av mig hos vibbe
så när hon var färdig vare bara ta bussen ner till stan igen och gå o gå o gå, hade så ont i ryggen och allt när jag kom hem.
Först sitta på buss i 6 timmar, dagen efter bara ut o gå gå gå hela dagen. Tog lite på krafterna kan jag lova dig.¨
Vi åkte från stan vid kvart i 6 bussen, vi tog den och åkte runt allting innan vi kom hem, sen så hängde vibbe med mig hem hit, vi slog inte lite paketer och så, sen åkte vi och handla när pappa kom hem igen, för vi skulle ha som "mini julafton" hos vibbe. Så vi vart avsläppta hos vibbe efter att vi hade handlat, ajuste vi sa att vi skulle spela bingolotto också, uppesittarkväll. Så när vi kom hem till vibbe gjorde vi iordning och så kom tintin sen. Jag vann föresten 100kr på bingolotten ;)..
Onsdag, JULAFTON:
Gick vi alla upp nästan vid halv 11 tiden, förutom morsan som kom hem från morgon promenaden då.
Och så rätt vare va så sa pappa att han mådde dåligt, så mamma fick ta blodtrycket och pulsen på honom.
Han tyckte att hjärtat slog så fort. så vi fick vara hemma på julafton, mormor kom hit och käkade mat också.
Sen senare på kvällen kom becca förbi och vi snacka lite och så.
Snackade med älsklingen ikväll med!  Saknar han!
Torsdag:
Vaknade vid halv 10 tiden och bara låg och drog mig. Så skönt.
Inte ens käkat frukost än, men tänkte göra det närsom nu snart.
idag vet jag inte om millan skulle komma förbi en sväng också, så får se om hon hör av sig sen eller nått.
Sitter här just nu och lyssnar på Lady Gaga - Poker face, Och gissa vem som fått mig lyssna på henne nu då?
Jovisst henkepenke :)..
Idag hm händer inget speciellt, men imorgon gör det de :) För imorgon kommer ÄLSKLIIIIIIINGEN!
Fasan ingen kan förstå hur jobbigt de är att vara ifrån dig så här trodde inte det skulle bli såhär jobbigt, men shit.
Jag saknar dig så jävla mycket..
Jag älskar dig mest av allt henrik häggeborn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0