godmorgon

Åh jag är fortfarande lite trött. men somnar jag nu så kommer jag vara vaken halva natten.
Så det är lika bra att vara vaken. Henke är iväg och jobbar, sen skulle han och svärfar ut till stugan och kolla lite.
Sen kommer dom hem, och idag blir detn og bara ta det lugnt.



Igår var jag ju med svärmor och såg på julkoncert där veronica var med, lottas syster.
De va väldigt trevligt och roligt, träffa lite folk och så. Träffa henkes mormor och morfar är dom inte föör söta? :)
Jo de kan jag lova dig att dom är, likaså lotta, världens bästa svärmor. Man kan ju inte tänka sig någon annan.
Sen när jag kom hem låg henkepenke och sov på soffan, han var så trött som jobbat hela lördagen.
Sen vakna han och då låg vi och myste o såg på tre kronnor.
Sen var det harry potter som börja fick se lite av det, sen bytte henke kanal för han inte gillar harry potter.
Så såg vi på lite annat :D. beck - pojken i glaskulan var det vid 10 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0