Glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad

Jarå och va det inte KEVIN BORG som vann idol?
Johorå såklart den bäste vann! Och jag är så glad, varit i sverige i ett år,  kunde knappt någon svenska när
han var med på audition för idol, nu pratar han grymt bra svenska.
Han sjunger som en GUD han är så förbannat bra!
Jag bara älskar hans röst och han är den som förtjänat att vinna, det har verkligen synits att han verkligen vill det här
med musik, och att han verkligen har gått in för det.
Och då är det väll klart att han ska vinna, + att hanGs röst är den bästa jag hört typ.
aja det är iaf vad JAG tycker !



Nu ska jag eller vi kolla på film.
jag börjar bli lite trött faktist, så är skönt och dra på en bra film och mysa.
Men öh vi hörs väll imorgon igen va?
Då blire blogga om Brynäs - Djurgården matchen och lite därtill.

och ja jag ska skriva
JAG ÄLSKAR DIG HENRIK HÄGGEBORN.
Annars frågar han bara varför jag inte skriver det ;p . sådär nöjd nu älskling? ;)

FÖRESTEN!
GODNATT OCH SOV SÅ GOTT ALLESAMMANS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0