dagen är kommen

Ja det är precis vad den är, för idag åker vi och hämtar henke i linköping :)
Mamma och mormor är nu ute med hundarna, sen kommer dom hem gör sig i ordning och sen åker vi
till linköping.
Förstår ni hur glad jag är idag eller? Gladare blir jag när jag får träffa min älskling igen!
Som jag har saknat honom, detta gör jag då aldrig om igen faktist. Vara ifrån honom såhär länge usch det var jobbigt.
Har precis plattat håret ooch gjort mig lite iordning, ska snart ta på mig lite mer kläder, det är cirkus 2-4 MINUS grader ute, pissigt va kallt alltså.

Nu ska jag fixa mig så har inte tid och sitta här och skriva mer, gör väll det senare eller något :D.
Pöss hej..
Älskar dig henrik.


Torsdags:
Hände inget speciellt, var hemma och chillade, kollade på tvn och så, var i och för sig iväg en svänr med mormor och mamma och handla lite.
Såg på bonde söker fru, konstigt att inga par höll, eller jo magnus och emma som ska gifta sig och emma som är gravid.  Roligt att dom höll iaf :D. Jag trodde faktist Hanna och Elias skulle hålla med, Och att dom frågade johan om han ville komma upp och dejta hanna var ju bara en bluff, för johan hade ju redan en som han dejta där han bor.  Så han kommer inte till hanna.
Aja, orka skriva om detta :D. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0