Älskliing

I fredags då så åkte mormor, mamma och jag till linköping, vi åkte efter att dom varit ute på morgonpromenaden.
Så straxt efter halv 11 - 11 åkte vi mot linköping. Vi gick en sväng på ikano huset, köpte mig ett par nya jeans.
Sen efter att vi kollat lite, va fett med folk! så gick vi bort till bilen och åkte mot stationen.

Satt och vänta och jag ska vara helt ärlig, hela kroppen bara pirrade när tågen kom in och jag tänkte nu kommer han, men han kom inte då.
Men hans tåg var försenat i 20 min. Sen kom han åååh i was happy, Vart så glad när han kom, saknat honom så himla mycket dom här dagarna vi varit ifrån varandra. Jag lovar dig ska aldrig mer vara borta såhär. Va jobbigare än jag trodde det skulle vara.

Vi åkte tillbaka till ikanohuset ah där ute, för mormor skulle köpa ett par skor som hon hade sett, så mamma och mormor gick dit.
Henke och jag gick till stadium och siba och kollade lite. Och djurmagasinet.
Sen när dom kom tillbaka så åkte vi och käkade. Sen hemmåt.


Lördagen:
Vi åkte en sväng, pappa och henke skulle tippa. Sen åkte vi till karlssons,lidl och kvantum o lite.
Väl hemma hände inte så mycket,  vi kollade lite på tvn, här, och lite annat.



Jag älskar dig henrik häggeborn <3

Du är mitt allt, bästa som hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0