-.-

Måndag:
Igår packade jag och fixade ordning lite hemma. Halv 12 kom svärmor och hämtade mig, för att
skjutsa mig till stationen.
Kvart över 12 gick min buss mot örebro, från örebro 5 över 2 till norrköping och från norrköping halv 4.
Va så jävla jobbigt och tråkigt o åka själv, ingen henke med mig på buss/tåg hem :(.
Han kommer på fredag och jag längtar till fredag så jävla mycket så det finns inte.
Jag saknar dig sjukt mycke ska du veta. Du är det ända som betyder något för mig.
Du är mitt allt..
Tisdag:
Vaknade kl 6 imorse av att sigge va dålig och spydde och hade sig.
så varit vaken sen dess, och jag håller på och fixar ordning mig lite.
Ska straxt börja platta håret, så jag har det gjort iaf.

Jag älskar dig henrik häggeborn <3
Saknar dig, längtar efter dig, vill alltid vara med dig, tänker på dig,
du är mitt allt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0