verkligen ingen ork ,.,

Jag vet inte när jag vaknade idag, halv sovit hela natten känns det som
och bättre vart det inte när jag vaknade upp  och skulle gå ut till köket för att göra
mig en macka, började må illa och kallsvettig igen.
När jag gjort klart mackan och tagit in mitt iskalla vatten  så gick jag och la mig i sängen och kollade på RR
Så tog jag en tugga på mackan orka inte äta mera :S, känns som min mage är typ värsta spänd :S
vet inte vad det är för fel på mig alltså.

Nu sitter jag iaf här och väntar på att våra bästa år ska börja. Legat i sängen hela tiden annars
Jag och ossi har gosat och kollat på tvn.
Blir en lugn dag som vanligt idag, lite tv tittande, ps2, film, datan gud vet vad.

Hörs hare bra allesammans
Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0