Så lycklig!

Ja jag är verkligen lycklig idag!
bara för att det inte är många dagar kvar tills elitserien börjar
Det är bara 5 dagar kvar :) åååh jag längtar sönder mig själv!
eller det är snarare 5 dagar kvar tills brynäs har sin första premiärseriematch.
Och det känns som vi börjar få ordning på laget och att det kommer att gå
så bra för brynäs i år :)
Och jag ska bara till Gävle iår och se dom på HEMMAPLAN!
och såklart dra till Linköping när dom väl kommer såhär nära :)
Man får ju passa på att åka dit också och kolla då ju :)
Kom igen nu grabbar för nu börjar snart säsongen och då måste ni vara taggade och laddade
för dom här matcherna nu.
Vi ska ge gärnet och klara detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0