så jävla pepp!

Jajamensan jag är så jävla PEPP på att tatuera mig så det finns inte!
Just nu känner jag bara att jag vill åka och göra min efterlängtade tatuering
som jag så gäärna vill ha alltså.
Så funderar på att beställa en tid snart så man kan åka och göra den :)
Jag ska göra en liten tiger, den r grymt fin och dels passar det ju perfekt
att brynäs är tigrar ocksåå :) Så då har jag en symbol för brynäs också.
Denna tatuering ska jag göra. Grymt söt eller hur? :)
min framtida tatu Brynäs Tigers!

Just nu mår jag piss rent ut sagt, har sån himla mensvärk
så vet typ inte vart jag ska ta vägen snart alltså :(
Har sjukt ont i magen så blir snart att ta tabletterna, för jag klarar
inte att ha denna värk!!

Peace. puss

Kommentarer
Postat av: vibbe

jag vill också tatuera mig!!!!!!!!!! :D

.. men vetifan om jag vågar xD haha

2008-09-09 @ 14:26:21
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0