Plaaaaaaaaystation2!

Efter våra bästa år idag så mötte jag vibbe, tog med mig ossi också för mamma är inte hemma
så han fick följa med ut.
Mötte vibbe för att jag skulle få tillbaka mitt ps3, saknat det faktist dom här dagarna.
Varit så sugen på att spela lustigt nog. SÅ har lirat NHL elitserien brynäs såklart, och Athen 2004. Roligt roligt
Sen har jag bara tagit det lugnt, suttit lite här, varit me pappa och handlat lite.

Nu sitter jag och kollar på Sjukhuset, riktigt bra program alltså, nästan den bästa svenska programmet just nu.
Jag tycker det är rätt så intressant att kolla på det, man lär sig, man får se lite hur det är och sånt
Jag själv skulle vilja jobba på sjukhus faktist, men känner mig inte redigt redo för det än, så får bli om något år kanske
eller när man fått lite mera kunsap och sånt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0