Möblering / morgon

Igår kväll möblerade vi om här också, pappa hjälpte mig så nu är datan + mitt databord väck
och nu har jag mer utrymme på mitt rum och det känns riktigt skönt.
Jag vaknade för en stund sedan, sitter nu här och lyssnar på musik och funderar på om
jag ska ta och värma mig en pan pizza, börjar bli hungrig faktist ^^

Så sitter jag lite emellan åt och kollar på singelmammor^^
Intressant och värsta söta ungen äär med där =)
Idag blir de att städa ordning de lilla och se hur jag kan göra med mitt nattduksbord och de ^^

sen så är mamma på smärtkurs idag. Så hon kommer inte hem förens senare
så jag är barnvakt åt ossi haha ;D (hunden) så blir gå ut med honom sen vid halv 2  tiden
ungefär;P

Nä nu har jag funderat klart och det blir pan pizza :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0