Lugn dag

Vakna vid typ 10 - halv 11 idag.
Gick upp och tog på mig, gjorde inte så mycket
satte mig här och tog det lugnt, lyssnar på musiken och bara tagit det lugnt.
Sen såg jag på våra bästa år, och såklart ringde mamma mitt i, när de började och
bad mig komma ut och hjälpa henne att bära för hon har varit och handlat
så då var det bara att bege sig ut och såklart tog jag med ossi också, för han ville
så gärna gå ut så, sen fort in och se klart på våra bästa år.
Och nu sitter jag här och bara tar det lugnt :).
Snackat lite med sandra bech också :) om lite stuff :):) Är glad att jag har dig gumman.

Idag vet jag inte redigt vad jag ska göra?
Stäääda? rätt så sugen på att möblera om, men kan jag inte göra nu
får möblera om när jag får tillbaka min laptop om dom nu kan fixa den
annars skulle pappa köpa mig en ny sa han :). Så de skulle lösa sig
så får se hur det blir.
För när jag får laptopen ryker mitt databord så ska jag göra om så de lär bli
mycket tomrum då :) rätt skönt faktist :D.
Sen så måste jag fixa en hylla till som jag kan ha mina saker på, som jag har just nu på mitt databord.
Så är lite och fixa om man säger så ;P, men inte hittat någon hylla än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0