Kwäälleen.

Blev då kyckling och kassler sallad till mat idag. kan säga att de är riktigt gott :)
Sen har typ HELA min familj legat och latat oss och sett på COPS vadå grymt bra serie?
Och dom är ju inte lite hårdhänta där alltså, slår typ ner dom :D Jämfört me här i sverige
där polisen inte ens får typ visa sin pistol eller någonting, är någon tex beväpnad här
så får polisen inte ingripa i det, utan bara följa efter den. Hur sjukt är inte det?
Låta den personen kanske hinna skada någon innan ens polisen ens kan ta dom?
Det är bara för sjukt hur det är egentligen här i sverige.. Polisen borde bli lite mer hårdhäntare
här iaf när det gäller vissa saker, som Våldtäckt, mord, djurplågeri och sånt. 

Aja förutom det har jag inte gjort så mycket.
Suttit lite här och lyssnar på musik och tagit det lugnt
Legat i sängen och lyssnat på musik också för den delen.
Nyss varit ute med mamma, med lilla ossi för kvällens promend
så nu ligger ossi i min säng här och sover, aw min lilla plutt alltså
Världens finaste hund, i promies :)

Snart blir det nog faktist att lägga sig och kolla på BECK, va längesen faktist :(
Och jag kan säga att jag längtar sjuuuukt mycket tills dom 2 nya beck filmerna kommer ut
och dom ska tydligen vara mer action, längre och mer blooood!
Bästa med det är såklart att PERSBRANDT och haber är kvar som poliser, annars
hade beck inte varit lika bra!

Och den 18 SEPTEMBER har BRYNÄS sin första seriematch hemma mot Färjestad
Detta ska bli intressant och se hur det kommer gå mot dom
Första matchen, bästa är ju att det är på hemma plan där vi kommer prestera mycket bra.
och jag längtar också sjukt mycket tills elitserien drar igång faktist. YEAH
Im happy. Inte långt kvar alls nu ju :)...
bara sisådär 13 dagar kvar nu wiiiie.
Då blire ta på sig brynäs kläderna och kolla match!
TV/LÄKEROLA ARENA! För dit ska jag bara. NÅGON som hakar på eller? :)
VIll bra gärna inte åka själv, så höör av er. :D

Nä nu har jag faktist skrivit ett ganska så lååångt inlägg här
och de börjar bli dags att se beck nu tycker jag allt, saknat persbrandt lite faktist
Så ska bli skönt och få se mannen lite ikväll på någon av beck filmerna
vet dock inte redigt än vilken jag ska se :D


Earth we´re living on today is never ever gonna be the same
If we don´t wake up and make a change
Love and pain yeah we share the same feelings



Ha det bäst allihopa och sköt om er :)
PEACE .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0