Godmorgon allihopa

Vaknade för ett bra tag sedan och  sitter nu här och lyssnar på musik såklart
och hör hur regnet slår mot fönsterbrädan, väldigt tråkig dag. Eller morgon/förmiddag.
Sägs att det ska regna hela dagen idag, puh. Blir mycket filmtittande idag då kan jag lova
Har förövrigt nyss käkat en macka :D satt fint i kistan.
Har också förövrigt ont i huvet :(. Får hoppas att det blir bättre snart faktist.

Anledningen till att min blogg heter Tillbakatilllivetnu är för att min favoritlåt
heter så mycket som tillbaka till livet, och de va dock upptaget så därför
fick jag lägga till ett "nu".
Det är såklart Block 44's låt som jag har fått den inspirationen till mitt
blogg namn :D.


När vissa har det svårt, så bryr vi oss inte.
Vi borde bry oss mer, stanna upp, tänka efter
tänk om det var vi, som inte hade någonstans att bo
ingen mat att äta, folk som glor

Vad är det som håller på att hända våran värld?
Med fattiga och rika folk som lever i missär

På tv ser vi barn som lever på lim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0