Dagen till ära

Jajamen dagen till ära kom ola till västervik idag och uppträdde.
Välkommen till Vackra Vänliga Västervik som vi v-vikare säger.
Vibbe ringde och väckte mig vid 9 tiden, så fixade jag i ordning mig
och så smsa tintin och fråga när vi skulle ta bussen men mamma
va snäll och skjutsade ut oss vid halv 11 tiden.
Vi mötte vibbe därute vid halv 11 typ då. Så börja ola uppträda vid 1.
Men det var ju teranova dagen så va massa grejs där.

Sen kom ola dit ungefär vid kvart i, stackarn fick sitta i bilen i en kvart och vänta
tills klockan blev 1.
Sen drog det igång iaf, och de va roligt, en upplevelse i sig. Brukar inte komma
så "stora" artister hit. Jimmy Jansson va iosf förra året. och i år OLA :)
Så de va lite roligt att dom har det så bra anordnat. 
Han sjöng 6 låtar, Feel Good, SOS, Love in sterio, My Addiction, Rain och Natalie.
 Lägger in  några bilder, inte många som vart bra, men dom får duga.

Ola i västervik Olaaaa Olaaa
Ola - Rain


Måste bara säga att jag DIGGAR OLAS BYXOR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0