Borta bra men hemma bäst

Ja nu är jag hemma ett tag.
För imorgon är det möte på arbetsförmedlingen, så blir åka dit vid halv 10 och se om man kan få  någon tid med handledaren.
Har förövrigt varit med Vibbe hela helgen och partajat lite och spelat Guitar hero. Haft allmänt trevligt.
Sen i söndags kväll kom Tintin :), hon och Emma (vibbes syrra) skulle till skolan dagen därpå så vibbe och jag låg och drog oss. Vi såklart sov. Sen när vi vaknade gick vi ner på stan och kollade lite.
Köpte mig en Skinnjacka och nya jeans.
är sjukt trött så kommer inte orka skriva så mycket ikväll. SÅ blir att jag kanske skriver lite mera i morgon :D
Kommer några bilder här.
 My New Outfit Party Outfit PArtey Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0