Bakdag

Vaknade vid typ 9 tiden idag och satte på tv och bara låg och drog mig.
Gjorde 2 rostade mackor, och sen fixade jag mig i ordning.
Såg lite på våra bästa år från i fredags, sen kollade jag lite på RR=Rachal Ray.
Sen vare dags för VBÅ= Vårabästaår..  Riktigt späännande nu faktist :)
Ofta Bonnie och Mickey ska gifta sig då? Men jag tror inte de kommer hålla om
jag ska vara ärlig.
Undra om Jan kommer skvallra för Rex att mimmi gjort abort?
Undra när Shawn och Belle ska bli tillsammans igen?

Efter våra bästa år, ställde jag mig och bakade Chokladmuffins som vart
sååååå goda :). Jag är då en redig bakmänniska? haha oh no, men kul o baka.
Det är aldrig fel, bara det blir gott så :D
Faktist varit duktig idag, eller hittils av dagen. DISKADe förut :)

Annars idag blir det nog ganska så lugnt faktist, fixar lite med mina mappar som jag ska
skicka över till min laptop när jag väl får tillbaka den.
Så hoppas att jag får tillbaka den snart faktist, saknar den lite ju !

Just nu sitter jag här och lyssnar  på musik. Viktig del utav mitt liv är musiken
Nu äre Block 44 och EMD - Alon som spelas mycket i min spelare ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0