Yeah yeah

Igår kväll eller ah vid 6 tiden drog pappa jag och brorsan
och kollade på hockey, Vik - vita hästen. Jävlar säger jag vilken match. Massa slagsmål och tacklingar :)  I Like!
1800 pers va där och såg matchen, riktigt många med andra ord :D.
Dessvärre förlora vik med 2-0 men va jag hört så ska vita hästen vara mycket bättre. Så 2-0 är inte dåligt ändå.
bara synd dom inte fick in pucken då dom hade bra chanser.
MEn det var iaf en bra match.

Hej nu har jag iaf käkat frukost. En BULLE? :S. Ja fanns inget gott pålägg så då fick det bli
en bulle till frukost, gott?  hm ja lite kanske.
Nu lyssnar jag på musik som vanligt när jag sitter här. Går inte sitta här utan musik
Det blir alldeles för tyst. Klarar inte av tystnaden ;D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0