Västervik - Karlstad

Bussen till karlstad gick imorse vid 10.50, mamma skjutsade mig till stationen och väl där
så kom Hanna så jag hade sällskap med henne upp till norrköping, för hon skulle vidare till sthlm
och jag skulle vidare till örebro från norrköping.

Träffade sandra vid örebro vid halv 4 tiden, va helt underbart att få träffa dig gumman :)
Jag hoppas att vi kommer att ses snart igen! Saknar dig redan gumman.. :)
Vi hade ju så roligt..
Sammanlagt så blev hela denna resa 7 timmar lång, men dagen har gått snabbt.
Aja vid halv 5 så gick bussen vidare mot karlstad till little henke.
bara 1-5 times resa haha .
Och Henkeboy kom och hämta mig vid stationen. vi åkte hit och har tagit de easy
aja nu iaf sitter jag hos henke medans han springer här fram och tillbaka som en stucken gris
En redigt liten skit unge ;) nejdå skoja.. 
Vi har varit ute på kvällspromenix en stund och sen har vi sett tvn o film.

Ah kan meddela alla attt bli inte arg på mig nu, men jag ska på Färjestad - Rögle imorgon i know.
men man ställer väll upp för lillen va.



Kommentarer
Postat av: vibbe

bra att du uppdaterar din blogg så jag vet att du lever (a) hahahaha .



hoppas du får det underbart där uppe nu! :) hihi

PUSSSs

2008-10-24 @ 23:37:35
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det var verkligen jätteroligt att få träffa dig gumman :D klart att vi ska ses snart igen!! Saknar dig redan <3 Pussss

2008-10-26 @ 12:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0