trött och sliten?

Jadu det är vad jag är, inte kunnat sova ordentligt inatt faktist :(
Vaknat sovit vaknat sovit osv.
Smörjde in tatueringen när jag vakna, så  nu ligger jag i sängen och kollar på våra bästa år
men det är just nu paus, så jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg här.

Kunde ju inte blogga om brynäs - linköping matchen i lördags, var i norrköping hela dagen.
och inte haft en tanke på att skriva det här.
Men det vart iaf vinst till brynäs med 2-0, 2 mål i sista perioden av hm dackell och jonsson tror jag det var :D
Så fortfarande 1a i tabellen med 20p linköping 2a med 15p ;D
Nästa match är på torsdag, skapligt långt uppehåll. Men då är det iaf borta mot skellefteå :D

aja nu börjar iaf våra bästa år igen.
Sköt om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0