Jadennadagsägerallt

Ja har visst inte skrivit här på ett tag.
Men nu i alla fall har jag smält förlusten mot färjestad. förlusten tog lite på mina krafter där när de vart
5-1, sucks. Men men life goes on, och såklart det är massa matcher kvar så inget som gjorde något.
Färjestad är väll våran största konkurrens i elitserien så vad gör det o förlora en match mot dom?

Är bara och ladda och ta nya tag nu då va. Så nu är jag back on track again.

Vaknade sent idag, somna väll halv 3 inatt :S. Och vaknade vid kvart över 12 någongång..
Sen va jag tvungen o hänga med morsan ut med ossi och musse, för mormor skulle till doktorn.
så blir gå ut me dom ikväll också, bara för hon skulle iväg ikväll också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0