Heeelg.

Lördagens spenderades i Lövberg arena och såg på Färjestad - Rögle, såklart vann rögle med 3-1 tror jag
va inte många glada miner hos lille henke. ;D
Igår va vi hos lotta o anders och käkade och såg på ensam mamma söker :) och hade trevligt
Idag har henkepenke jobbat så jag har diskat, dushat, städat, sett på film och tv, så mycket har jag hunnit med faktist.
Imorgon blire bio Rally Brudar ;D Henke jag anders och lotta( svärmor o svärfar) Ev Helena också henkes syrra.
Sen blire iväg en sväng med Malin henkes kompis i morgon, eftersom han jobbar och så.
aja nu orkar ajg inte skriva mer, karl han ligger i soffan o kollar på tvn  ;D.
Men vi hörs. pöss på er då
en sak till,

HEJA BRYNÄS TIGER
Sveriges bästa hockeylag <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0