Gårdagens/Nattens Bravader.

Vi åkte då hem till olsson(Jessica), körde lite sing star och snackade lite
och hade as trevligt. Jag hade ju inget o dricka men tur va hade jag mina vänner där
så man vart ju bjuden;D man tackar ju inte nej till det heller ^^
Sen vid 12 tiden vare dags och dra ner till stan, Jag Sandra L, Madde och Sandra K fick skjuss ner av
någon sandra K kände, och vi åkte dels för madde hade glömt sitt legg hos Sandra.
Sen åkte vi ner och väntade på dom andra, då hade dom redan gått in på palladium sålänge, men
dom kom och hämtade oss, gratis inträde. Snällt av olsson. Hon är bäst lixom! :)
Ja vi hade iaf roligt, nu har jag lite mindre roligt bara för jag har ont i huvet. ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0