Freeedag.

vi vaknade vid halv 8 i morse, då gick älsklingen upp och fixa.
Låg  och drog mig några minuter sen gick jag upp också. Satte migo ch kolla lite på tvn
och helt plötsligt hör jag hur något går sönder, då äre henke som ska byta lampa på toaletten och så tappa han den
gamla i golvet, så va ju bara att dammsuga.
aja nu iaf sitter jag här, henke har dragit och köpt snus och till apoteket. Så om en stund då rå
så beger vi oss mot västervik haha;D Yeah 6 timmar buss yes.
sen hemma och jag som saknat ossi så mycket, mitt lilla charmtroll :)
Så vid kvart över 12 går bussen till Örebro, sen vidare till norrköping och sen västervik. :)
Ska bli skönt o få komma hem lite också :D.
Aja fett nice alltså.
Vi höres. pöss jhhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0