brist på rubrik

har duschat och snackat lite med kusinvitaminen som jag bara älskar över allt annat på denna jord!
Hon är tamefasan den bästa som finns :)
Kan ju säga att jag känner mig ensam idag, henke va bara hemma i typ 2 timmar sen drog han igen.
och kommer inte hem förens om typ 3 - 3 halv time :/ puh, låååång tråkigt japp .
Längtar tills han kommer hem nu, vill inte sitta här själv ju. nä hanna du får vänta 3 timmar till ^^
han har typ inga bra filmer heller, eller jo de har han, han har ju beck men endel funkar inte ens.
Så får väll ta med mina filmer sen igen så jag har lite o titta på ju :D.

Funderar på att diska upp de där sista nu faktist, så har jag det gjort ;P
innan karln kommer hem, lovade o diska ;D

aja idag är det torsdag är det något bra på tvn ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0