Tankespridd?

Ja det kan man väll säga att jag är.
För inte är jag direkt orolig? eller direkt nervös? nja inte direkt mer spänd kan man säga.
Vet inte hur länge jag ska orka vara såhär spänd.
Men men.

Idag har det inte hänt ngt speciellt.
Hanna har varit så duktig och dammat och torkat rent överallt typ.
Fixat ordning i garderoben så nu har jag alla saker där. Tvättat och så.
Kom just på att jag skulle dammsuga. Men får göra det imorgon istället ;P. Kan ju inte dammsuga kl 7 på kvällen?
Det är ganska lyhört här. Lite iaf.

Snart är det dags för ensam mamma söker, eller ja om en time typ.
Sista avsnittet också va?
Sen  är det wallander -  Luftslottet :) en av mina favoriter.


Kommentarer
Postat av: vibbe

svar: JA SA JU DEET!!!! :O

2008-11-24 @ 15:52:00
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0