snart smäller det.

Kunde inte somna om imorse efter att henke gått. Så jag låg och kolla på vakna med the voice eller va det heter.
Sen bytte jag till rix morgonzoo, tusen gånger bättre. efter någon time/timmar somnade jag om. Drömde värsta
konstiga drömmen.
ajuste innan jag somna så fick jag brevet från mama och dom med biljetterna i. Så nu är dom kirrade och klara.
Så imorgon åker vi till västervik och jag får träffa OSsemannen :) min lill älskling..

3 dagar kvar tills vibbe blir 20 bast.. :D  <3

-6 dagar.
 
Kanske denna vändpunkt är vad vi behöver?

Jag älskar dig Henrik.  


Kommentarer
Postat av: vibbe

SNART KOMMERU HEM OCH VI MÅSTE SES PÅ FREDAG!! typ ta en fika eller nåt :D :D

2008-11-26 @ 21:47:47
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0