Hockeeeeey

BRYNÄS - FÄRJESTAD
Jag kan ju bara säga att jag verkligen hoppas på att brynäs vinner idag.
Vilket jag känner på mig att vi kommer att göra också, men blir en tuff match
men vi kommer vinna. 
Så idag eller sen ikväll blire att se matchen.


Och något annat bra är ju att VIK (västervik) har börjat komma igång nu.
Dom vann matchen mot vita hästen(Norrköping) som ligger 1a i tabellen. Och vi är lixom nykomlingar i denna div.
Dom har vunnit 5 raka matcher, vilket är grymt bra.
VIK ligger nu på 5e plats i tabellen på 27 poäng, 7 poäng från tranås som ligger på 4e platsen.
VIK har vunnit 7 matcher, förlorat 8 matcher och kört 3 oavgjorda matcher.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0