gårdagens

igår va vi och hälsa på henkes farmor, ack så go hon va då :D
Käka lite mat, fikade och så. väldigt trevligt må ja säga.
man kan ju inte annat än garva åt henke och anders när dom väl sätter igång alltså och håller på.

Somnade på soffan igår kväll och vakna halv 3 inatt, så vi gick och la oss i sängen och så börja
henke frysa. Så han ska väll bli sjuk antar jag. Feber härrom dagen och fryser. Ska han väll bli förkyld eller nått.
Aja vi har snackat om att åka till västervik igen, så blir slutet av november som vi åker hem till mig ;P storstan javisst.

aja har nyss duschat, så ska snart tvätta lite för tvättkorgen börjar bli full såg jag nu.
Sen blire laga mat tills karln kommer hem från jobbet. Frågan är vad jag ska göra?
Fiskpinnar och potatismos?
Eller
Chicken Nuggets Ris Currysås?

Sen hem till Lotta och va där ett tag medans grabbarna
drar på hockey. Så ska lotta och jag se brynäs ;D
Roligast va ju förra gången dom körde, och färjestad förlora och brynäs vann och lotta och jag skrev på ett papper
"heja brynäs
Färjestad åker ur" Haha ni kan ju gissa om dom va glada när dom kom hem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0