Dagen till ära.

Igår så åkte vi till henkes mormor och morfar och va där ett tag

säger bara att dom har en bra rolig hund, Nemo söt o tjock ;D som verkligen älskar uppmärksamhet.

Sen åkte vi hem och kolla en film, sen åkte han iväg och spela innebandy. Så medans han gjorde det så kolla

jag lite på tvn och så.  Och gjorde mat så vi käka till ensam mamma söker. Sen rätt va de är så säger han att han inte mår bra och trodde han skulle bli magsjuk, så vart lite rädd. Jag hatar att spy det är det värsta jag vet.

Men vi la oss och kolla på film sen igen, så somna vi på soffan. lagom till filmen va slut eller nått så vakna vi och gick och la oss igen!

Idag hoppas jag att han inte kommer hem och säger att han har ont i magen och mår illa. Så han ska bli magsjuk eller nått. Hehe men men blir han så blir han. Inget man kan göra något åt.

Idag har jag sett på våra bästa år och varit och handlat lite, diskat och så.

Funderar på vad vi ska ha för mat idag? Jag har absolut ingen aning, så får se sen vad vi hittar på och gör.


Snart ska vi hem till viken!! Inte långt kvar nu ;D.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0