Då var helgen kirrad!

Helgen spenderades i västervik med älsklingen.
Vart strul i fredags, vi tänkte åka swebus vid kvart över 12 bussen. Men den va ju full!
Så vi fick åka buss till örebro och från örebro fick vi åka tåg till mjölby, från mjölby ntill linköping och därifrån och hem.
Så vart värsta om vägen.
Men aja nu är vi hemma i grums iaf, och jag har packat massa så nu kan jag ju säga bye bye viken och hej grums!
För nu är jag typ bosatt här.
Svärmor o svärfar kom och hämta oss på stationen förut. och nu h åller jag på och lagar mat,
Pommes och korv. Bara för karl e hungrig och jag me lite, så jag har blivit hemma fru nu ;P.
Men känns skönt att komma från viken, bara skit där ändå. Man gör inget om dagarna eller något. så nu är jag här istället :D  Och det är kanoners! :)
Pössssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0