Tjaarå :D(20Juli)

Bytt blogg igen, bara för jag inte skrivit så mycket på min andra. Men nu känner jag att jag behöver ha en ny och använda denna. Så man kan skriva av sig här lite. :D

Jadu vart ska man börja? ;D
Fredagen den 13e Juni:
Ja de va den stora dagen till ära att man tog studenten, det var en grym dag, som också gick alldeles för fort :/
Om man ändå kunde spola tillbaka tiden till den dagen,  det hade varit underbart, och låta dagen gå sakta :)
Men det var en grym dag som jag aldrig kommer glömma :) Dels kom min kusin som jag inte träffat på nästan 8-9 år.
Jag visste inte att hon skulle komma så det blev som en chock när jag såg henne. Snacka om att det blev Glädjetårar på högsta nivå, det var roligt att du kom :). Och tack alla andra :) <3 
Arbetslös:
Ja man är arbetslös, vilket suger på sätt och vis, iom att endel har jobb eller här hemma häär, så man har inte så mycket och göra om dagarna. Har skrivit in mig på arbetsförmedlingen nu iaf. Men ändå lite skönt att inte ha något o göra, men samtidigt är det jobbigt att bara gå hemma och inte göra så mycket. Värsta är ju att man inte tjänar pengar på att gå hemma :/ .
Söka Jobb?:
Ja jag håller på och söker lite, men det är lite svårt när man inte vet redigt vad man vill med livet, men man får väll prova sig fram och se vad man vill göra av livet ^^
Men skulle nog vilja jobba på sjukhus, men känner mig inte redo för att börja där ännu. Är inte så duktig på alla sjukdomar, känner att jag måste kunna lite först innan man börjar jobba där ^^.. Hade praktik på sjukhuset i början av 3an. Och det var grymt roligt och jag trivdes jätte bra där jag var ;P. Så sjukhus är nog något jag vill jobba inom när jag blir mogen för det ^^. hehe.
SportIntresserad?:
Japp jag är sportintresserad, Men mest av HOCKEY då va. Eftersom jag blivit redigt hockey intresserad dom senaste månaderna som varit. Och Jag är såklart Brynäsare då. Växt upp med att vara det, dels min familj är brynäsare kanske inte så mycket då, sen min "andra" familj är brynäsare, så man kan ju säga att jag växt upp med brynäsare i familjerna ^^. Och det är jag stolt över att vara. Det är ett grymt lag.
BrynäsTigers:
 
Jag och min bäste polare Vibbe, var den 19e Januari 2008 i gävle och såg brynäs på hemmaplan mot Timrå, vilket var en fantastisk upplevelse att se dom live :).Dock förlorade vi med 4-3 tror jag, men det var en grym upplevelse som verkligen måste göras om. Dels att vi träffa Tommy Sjödin i baren på vårat hotel, var också en upplevelse att man träffa någon från brynäs :). Detta va min andra gång jag sett brynäs spela live, andra gången var i Linköping för flera år sedan, då brynäs förlorade med 7-0 var ingen vidare upplevelse. Så Gävle till hösten/vintern kommer vi kanske igen :)
Musik:
Jag är väldigt musik intresserad och älskar att lyssna på musik. Jag är väldigt mycket för svensk hiphop. Men även annat går att lyssna på med. Har väldigt många favoriter just nu. Block 44, RMK,Ken RingDole,  Sen även, Declan Galbraith, Takida, Staind, Chris Daughtry, m.m.
Film:
Som så många vet är jag också film älskare och älskar se på film. Har mina favoritfilmer, Beck är stor favorit, harry potter, pirates of carabbien, wallander, Grease1(john travolta). Mfl. Det ger mig en sån kick att se filmer, jag lever mig verkligen in i filmerna. Därför älskar jag att se på filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0