Måndagen (28Juli)

Morgonen/Dagen:
Vibbe och jag drog ner till stan med halv 12 bussen, gick och köpte ny mascara. Sen drog vi till mc donalds och   köptte Flurre, satte oss vid vattnet och åt.. Sen bar det av mot soc, skulle på möte idag.
Efter mötet med soc drog vi oss vidare till torino och käkade, Kycklingsallad och vibbe åt pasta carbonara, det var riktigt gott faktist :)..
Vi drog senare ut mot lysart, där det var fullt av folk, vi kände på vattnet, som var kallt. Men det var skönare efter ett tag. Hade inga badkläder med oss för va inte meningen att vi skulle hamna där, vi träffade även vibbes syrror och lisa med lilla Felicia, shit va jag diggar den tjejen alltså, värsta söta ungen så det finns inte :). Ska allt skaffa mig en liten knodd xD haha. nejdå.. Sen drog vibbe och ajg upp till kiosken på lysningsbadet och köpte glass,dricka o lite godis ^^,  sen  vart vi sugna på att köra minigolf, vilket var roligt, fel på bollen bara :O.. Förlorade ju ? Vibbe: 71 och Jag fick: 82. Sen kom mamma och hämtade oss, så åkte vi till corner hem o käkade
MiniGOlfen!  Vibbe,Minigolfen!
Kvällen:
Satte mig lite här efter att jag hade käkat, sen så drog jag bort till vibbe, hon hade någon bra alovera grejs mot kliande solbrännor ^^ haha. så åkte bort dit,provaed och de va ganska bra, höll en stund faktist :P. vi köre lite 3 kort och ullabella ^^ snackade och hade allmänt trevligt.  Sen drog ja  mig hemmåt och imorgon blir det stan igen! men bara en stund sen börjar vibbe jobba vid 4 så då blir det lugnt.
Men hon ska ha lindas(vibbes syrra) lägenhet så då ska vi sova där. :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0