Hockeysäsongen start!

Jaha, snart är det äntligen dags för hockeysäsongen att dra igång, kan man bli mer pepp än vad jag är på att den ska börja? Det är frågan det.
Många förstår nog att jag är brynäsare i och med att min blogg sida har brynäslaget på sidan ^^
Men tänkte iallafall uppdatera lite om brynäs hittils.
Brynäs första match är en hemma match mot fbk som ni ser här.
2008-09-18tor19.00Brynäs IF - Färjestads BK

OBS, Vissa spelare, kan ha avgått eller inkommit nya. Detta är min teori som jag hittat som följande spelare finns med i!

Spelarna hittils är följande:

Målvakter:
25  Jacob Markström  18 år
25
  Anders Lindbäck  20 år
Backar:
04  Ola Svanberg           23 år
09
  Niclas Andersén     20 år
10
Peter Nolander         27 år
11
Juuso Hietanen       23 år
20
Lars Jonsson           26 år
22
Jörgen Sundqvist     25 år
32
Jonathan Carlsson  19 år
Forwards:
12 Andreas Dackell          35år
13
Emil Sandin                   20år
17
Daniel Hermansson    26år
23
Björn Danielsson         30år
24
Mads Hansen                29år
29
Johan Alcén                  19år
31
Jonathan Granström   22år
36
Mikael Lind                     36år
37
Alexander Sundström 21år
41
Daniel widing                 25år

VI ÄR KLÄDDA I RÖTT, VI ÄR KLÄDDA I GULT, VI ÄR KLÄDDA I SVART, DÄRFÖR ATT
När brynäs tigers  vässat klorna, då ska pucken in i mål,  När brynäs tigers vässat klorna kommer snart vårt segervrål
Inga backar finns att stoppar vårat  gäng med shyssta tag, brynäs tigers, brynäs tigers sveriges bästa hockeylag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0