Inte min dag?

Möte:
Hade möte idag ang arbetsplats praktik. Och det gick ganska så bra.
Ska ev börja efter jul. Så det är ju bra det.
Fick rundvandring där, och de verkar vara bra folk där också så det kommer säkert att bli jättebra :)
det tror jag nog säkert.

Efter mötet så drog jag att handla, lite mat och lite sånt.
dock glömde jag att köpa saft åt henke ;P. Men får ta de sen någon dag.

Blev att göra mosaka idag. Fifan va gott det var, jag har varit så sugen på det hela dagen idag.
Gjorde ganska mycket också så det räcker och blir över kan jaag lova :D.

Nyss drog älsklingen på hockey. eller bort till anders, dom åker väll vid 6 tiden.
Hemma match för Färjestad idag.
Tur nog så funkar internet för mig, har krånglat hela dagen idag :S.
Men nu funkar det så jag kan se Brynäs matchen på internet. :)

Och det känns som bara allt har bråkat med mig idag.
Glömde sätta på ugnen när jag skulle ställa in mosakan och det.
Jag brände mig på ugnen, ah ska inte gå in på allt. Men aja hoppas det blir bättre :D.
 
Jag älskar dig Henrik Häggeborn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0