Hännipänni.

Ja jag har nu sett våra bästa år och precis lagt in en ny vad säger man? :O
Tvätt i tvättmaskinen.. Kan ju meddela er igen att det fortfarande snöar här.
Diska har jag inte orkat gjort än faktist, så ska göra det snart.

skickade sms till morfars fruga som fylller år idag.
Glömde ringa farmor och säga grattis också. Som också fyller år idag.
Så får väll ringa sen om jag inte glömmer igen.

Har inget direkt roligt att skriva så jag bara skriver lite som jag känner just nu  :D
Det första som dyker upp i skallen.

Och igår satt jag och lirade harry potter på ps2. funderar starkt på att göra det nu också :)
Det är äkta roligt jöö.
Ska precis börja på hogwarts nu. Tror detta är första spelet? Eller kanske andra. Då dom snor bilen när odm missat tåget till hogwarts.
Men aja spel som spel har två haryr potter :D. Men kör detta sålänge :D
Så nu vart jag sugen på att spela lite. så ska dra på det nu :)

Pöss hej
älskar dig henkepenke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0