blandat.

Hanna har varit väldans duktig idag, när h on hade gått upp
så gjorde hon sig i ordning tog på sig kläderna och gick till apoteket och köpte det hon skulle
sen till affären och handlade lite där och sen hem.
Satte på en maskin med tvätt och sitter nu här och lyssnar på musik. Har käkat för en stund sedan också.

Idag blir det kött klyftpotatis och rödvinsås, min man som beställt kött och klyftpotatis idag.
Och ikväll ska vi se idol, finalen ikväll ju.


Igår va jag på julfirande med svärmor, alltid så trevligt att umgås med henne ska jag lova er :)
Bättre svärmor kan man inte ha, finns nog ingen bättre än min lilla lotta!
Vi har alltid så roligt ho o jag.
Sen efter julfirandet som var så fint och roligt att se, så åkte vi hem och kollade på hockeyn
Brynäs - modo, sen såg vi lite av färjestad matchen för den va 5 min före brynäs.
Kan skatta mig lycklig som färjestad förlura, bara för o munnhuggas lite med älsklingen, alltid så roligt o munnhuggas lite,
men kan hålla med om att de va surt att HV gjorde mål när de va 10 sec kvar av matchen,
Jag gillar verkligen inte hv längre, usch jag hoppas dm åker ur serien och aldrig kommer tillbaka.
Förlåt alla hv fans men inget jag kan råför jag tycker som jag tycker.
Sen endel supportrar LOSKAR/SPOTTAR på motståndarna för dom förlorar är bara rent utsagt grymt omoget.




Matchen igår (torsdag)

FÖRSTA PERIODEN:
1-0 13.05 Andreas Dackell (Ove Molin, Peter Nolander)
ANDRA PERIODEN:
-
TREDJE PERIODEN:
1-1 44.53 Tommy Wargh (Niklas Sundström, Per-Åge Skröder)
SUDDEN:
1-2 60.27 Victor Hedman (Andreas Salomonsson, Fredrik Warg)

2p modo - 1p brynäs. Om j ag ska vara helt ärlig tycker jag att brynäs förtjäna att vinna
vi var mycket bättre än modo, men ibland slarva vi till det och ibland förstod jag inte va vi höll på med
men jag tycker iaf vi skulle vunnit matchen.
MEn jag ska inte KLAGA vi fick iaf 1p bättre 1p än inget poäng alls.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dej gumman...blev så arg när Hv gjorde ett mål när det bara var 10sec kvar..Dom förtjänar inte den poängen dom fick....

Och 1poäng är bättre än inget gumman=)hehe...

Vi tar djurgården på lördag=)Då är det nya tuffa tag som gäller...pusss<3

2008-12-12 @ 13:08:03
URL: http://nillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0