trött och sliten.

Var med pappa en sväng förut, vi skulle handla och så. Men så sa han att han ville ha Nanne Grönvalls låt Pissenisse, så vi drog till åhlens för att kolla om den fanns där, men nej de gjorde den inte. Dom har gjort om åhlens rätt mycket, finns inte mycket skivor/singar filmer eller nått kvar, förut fanns det jätte mycket. Dålig stil och bara göra så haha. aja sen iaf åkte vi till kvantum och handlade det vi skulle. och det har inte hänt något speciellt direkt, sett lite på X-effekt och next. Ganska roliga program ^^. Har dock missat The hills ett par dagar nu :( Ja här sitter jag än och bara bloggar på för jag har inte så mycket annat att göra. Är rätt så trött faktist, har iosf inte gjort något speciellt idag och ändå är jag trött. Sitter här och sneglar lite på Gril Meet Cowboy, Verkar vara en bra serie. 1 kille som är med 4 tjejer, som just nu är och campar, där dom hade en tävling. Dom skulle rida på en häst, och den som kom först i mål fick välja tält. fanns ett 4stjänigt 3 stjärnigt o så. Vet inte redigt vad jag ska göra faktist, har lust att fixa blogg. Men vet inte hur jag ska göra, när jag är redan ganska nöjd med den jag har nu. Men ikväll eller ah det är ju kväll nu, men senare så blir det nog att se film för det är ingen rolig inne på msn och finns inte mycket att göra. Så ja, men frågan är vad jag ska se på för film? hmm Rätt så sugen på att se en beck film, och efter det en bra komedi film.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Halloj!! Minns faktiskt inte hur jag gjorde måste jag säga, det var så länge sen jag la in miog på bloggkartan. Var t o m in och tittade för att se om jag skulle kunna komma ihåg, men icke...

Minns iallafall att man någonstans ska kunna få en html-kod som man sen bara lägger in i ett inlägg och så ska det vara klart. :) Sorry att jag inte kan hjälpa dig... :(

Tobias

2008-08-27 @ 20:43:39
URL: http://tobiaslinduist.blogg.se/
Postat av: Tobias

Det du ska göra är att klicka på html-knappen som finns i menyraden när skriver ett inlägg. I fönstret som kommer upp klistrar du in koden och trycker på tabb så du kommer till knappen "uppdatera". Sedan ska det bara vara att publicera inlägget så ska det vara klart. Sen ska det bara vara att klicka på stadens namn i det fördiga inlägget så ska man kunna se om du är med. Men jag tror det kan ta någon dag innan man syns på kartan... :)

2008-08-27 @ 21:15:28
URL: http://tobiaslinduist.blogg.se/
Postat av: Tobias

Nejdå, en gång räcker. :)

2008-08-27 @ 21:22:40
URL: http://tobiaslinduist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0