Torsdag (7augusti)

Vaknade nåågongång efter 11-halv 12. Käkade en rostad macka och lite saft ^^
Sen gick jag ner till brevlådan och lade på breven till sandra :) Medans jag var nere till brevlådan så laddade jag hem våra bästa år avsnittet från igår, så jag kunde se det när jag kom hem, så efter jag sett klart det avsnittet så var det dagens avsnitt som börja, så såg på det, sen drog jag bort till vibbe och fixade med hennes silverschampo, vart tydligen inte så bra.. aja..
Nu sitter jag här, har precis käkat mammas hemmagjorda lasagne, den är farligt god alltså :)
Nu ska jag låta maten smälta, och sen börja städa, om jag kan ta tag i det någon gång!
Måste verkligen börja göra det nu, fixa ordning lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0