Tisdag (26augusti)

vaknade gamska så tidigt idag, vaknade kl 10 iosf så hade jag satt alarm så jag inte skulle sova så länge.
Somna vid 3 tiden inatt smsade lite me sötis.hihi.
nu sitter jag bara här och har lite små tråkigt faktist. Inväntar Våra Bästa År.
Är så himla baksugen idag, så jag funderar staarkt på att göra muffins sen :D. Choklad muffins,
fifasan så gott.
Just nu är det RR på 3an det är lite intressant och det bästa engelska programet me såntdär matlagning och allt.
Sitter också och lyssnar på musik. 

Och som ni märker har jag bytt låtar i ipoden . nu är det bara BRA låtar, Så lyssna och njut nu ;)
Massa RMk, Dole, Block 44, Jadde m.m  bara bra låtar, så passa  på och lyssna på dom fina låtarna jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0