söndag (17augusti)

Vaknade ungefär vid 10 tiden. Satte alarm så jag inte skulle sova så länge idag.
Har suttit här en stund och kollat lite klipp på youtube. Käkat frukost och tagit de lugnt.
Nu har jag precis duschat och klätt på mig.

Brorsan fyller 24 idag, så kommer lite folk senare,  så bäst att fixa sig innan dom kommmer.
så blir det tårta, är grymt sugen på tårta så de finns inte ^^..
så bra att han fyller år idag faktist.
Snart fyller jag år om bara hm typ 140 dagar xD. bra långt kvar men ändå, snart inne i september redan och då startar hockey säsongen så då lär de gå bort tills min födelsedag. Och jag fyller 20 en söndag, det suger rätt så hårt . Systemet är stängt. :D haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0