Söndag (10augusti)

Vaknade vid 10 tiden. Gick upp och gjorde mig ordning, käkade lite frukost och sminkade mig.
Sen följde jag med mamma och pappa på nån marken, så drog vi oss till vimmerby för det låg i närheten.
Vi åkte sen hem, för inte mycket var öppet, så väl hemma, så satt ossi vid dörren och väntade på att vi skulle komma hem, kan man komma hem och bli mött av någon så lycklig som han? ;P
Iaf, gick ut och gick med ossi i regnet när vi kom hem, sen satte jag mig här och kollat runt lite. Hittat ytterligare 2 jobb till som jag ska ansöka om. Så ska lägga dom på lådan imorgon.
Nu sitter jag bara här och tar det lugnt, precis käkat Potatisgratäng :)
Funderar på vad jag ska göra nu? Lägga mig och kolla lite på film? eller vad?  Det är frågan det ^^
Är iaf ganska så trött faktist ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0