Måndag (4augusti)

Vaknade ungefär vid 10 tiden, så gick jag upp och klädde på mig, Käkade lite frukost och fixade lite.
Sen skjutsade pappa ner mig till stan, för jag hade möte med Arbetsförmedlingen idag. shiet alltså, Söka jobb runt om i sverige? :O
hm, kanske blir så man får flytta härifrån? Hur ska det gå? aja får se vad som händer och sker!
Mötet tog ungefär 20-30 min, för först kom han inte ut förens 10 kvart över 11, vi hade möte vid 11.
Sen när vi kom in på rummet, ringde telefonen, så snacka han me någon där i 5 minuter typ. så ah.
Men iaf, sen när jag var klar där, så mötte jag  bea som skulle skriva in sig :). Alltid trevligt och träffa gamla klasskamrater igen :) visst vi bor inte långt ifrån varandra, men vi umgås inte så ofta hemma ^^ gjorde bara det i skolan!
Men aja, nu sitter jag här och tråkar, ska skriva mitt CV och sånt nu. Sen ska jag duscha eller om jag gör det först och  skriver mitt CV sen?
Sen ikväll kl. 18.00 ska man klippa sig, Jag mormor och vibbe, ev Josse också! *nervös*
Men vet inte redigt hur jag ska klippa mig, så blir nog antagligen att tunna ut det och bara klippa ordning lite, vill ju behålla längden.
Ni får väll se hur det ser ut sen ikväll.

Kommentarer
Postat av: vibbe

ja får paniiiiik .. ja vet inte hur jag ska klippa mig !! :O :O xD

2008-08-04 @ 13:10:51
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0