Klippningen!

Kollade lite på rederiet innan jag åkte och klippte mig idag. har varit VÄRLDENS STORM  här idag!
Blåsigt och regnat som satan, sägs att det ska bli så inatt också :/.
Och jag stör mig på min blåsa! för den har inte gått bort än :/.   men den är nog på väg att gå bort tror jag, vilket jag hoppas, för det är ganska så jobbigt :/
Aja iaf, åkte med mormor till klippningen, hämtade upp josse (kusin) och någon mer, så mötte jag vibbe utanför där.
först klippte sig josse för hon inte mådde bra, sen hon som va me mormor, sen vibbe, jag och sist mormor ;P.
Vart ganska så nöjd faktist. Lägg inte märke till min blåsa.. Har inte heller gjort i ordning frisyren, men duger nog?



     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0