Hockeysäsongen närmar sig

så sant så, snart drar hockeysäsongen igång igen, och de kan ju bara inte bli bättre, som man har längtat till att den ska börja, och nu är det verkligen inte långt kvar alltså.
Som alla vet så är jag ju såklart Brynäsare. Om ni inte fattat det, lite konstigt om ni inte har gjort det i och med min bild på sidan.
Brynäs första match är mot färjestad på hemmaplan. Blir en tuff start på säsongen, men det ska vi nog ta att  klara av galant, eller vad säger ni alla brynäsare, Gör vi inte det? ;D
Och bara så alla vet här, så kommer jag nog uppdatera många av brynäs matcher på min blogg när säsongen väl börjar.


Tänkte jag skulle ta en ny uppdatering av laget nu. Mycket som har hänt sedan jag uppdaterade om brynäs. Så här kommer alla spelare.

Målvakter:
Nr 25 Jacob Markström 18år
Nr 30 Anders Lindbäck  20år
Backar:
Nr 9 Niclas Andersén 20år
Nr 4 Ola Svanberg 23år
Nr 10 Peter Nolander 27år
Nr 11 Juuso Hietanen 23år
Nr 32 Jonathan Carlsson 20år
Nr 20 Lars Jonsson 26år
Nr 22 Jörgen Sundqvist 25år
Forward:
Nr 29 Johan Alcén 19år
Nr 27 Anton Persson 19år
Nr 24 Mads Hansen 29år
Nr 31 Jonathan Granström 22år
Nr 41 Daniel Widing 25år
Nr 37 Alexander Sundström 21år
Nr 36 Mikael Lind 36år
Nr 17 Daniel Hermansson 26år
Nr 13 Emil Sandin 20år
Nr 14 Stephen Dixom 22år
Nr 12 Andreas Dackell 35år
Nr 23 Björn Danielsson 31år
Nr 21 Ove Molin 37år
Nr 19 Janos Vas 24år

Detta är alltså alla spelare i brynäs denna säsong.



Vill ha denna match tröja med mitt namn på baksidan. Ska skaffa en sån sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0