Hemma Igen

Jaha då kom man nyss hem. Mamma skjutsade ner mig till soc förut, hon fick låna mormors bil Så vi åkte ner till stan, hon gick och tog ut pengar och lite sånt Medans jag var på mötet som gick bra och tog bara några min så var jag färdig där. Sen när jag var klar så åkte vi till Jammie och köpte hundfoder och 2 bollar till ossi, han e helt galen i bollar. Biter sönder varenda en, men duktig som spottar ut alla delar från bollen. Så nu har vi köpt bollar som han inte kan tugga sönder så lätt. Våra bästa år hann jag se också, det är ritigt spännande nu Tycker så synd om Mimmi som gjort abort och inte vågade säga något till rex att hon varit gravid, bara för han sagt att det skulle vara ett misstag om dom blev föräldrar såhär tidigt. Och risken finns att hon kanske inte kan bli gravid igen pga vad han sa. :/ Puh, Och på tal om shawn, som måste slagit i skallen redigt ordentligt Som skyller allt på belle nu, och är typ tillsammans med JAN SPEARS. Och shawn skyller allt på belle att det är hennes fel att hans föräldrar är döda när det var han själv som drog från salem och blev kidnappad. Inte är det Belles fel att Hope följde med Patrik i planet, inte är det Belles fel att Bo och John åkte för att leta reda på Hope och Marlena? Nej det är det verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0