Guitar Hero

Vibbe skickade och skrev förut att hon skaffat Guitar Hero och undrade om jag ville komma bort till henne och köra lite. Och baka muffins Javisst tänkte jag, så jag gjorde mig iordning, drog bort till vibbe. Så cykla vi upp till kvantum och köpte ägg, dricka och färdigrätt (Fisk med mandel) Och när vi kom hem åt vi, sen spela vibbe lite och jag verkligen SÖG på det. Men efter att jag fick öva lite, så kunde jag köra på riktigt sen, det var as kul när man väl kan och lärt in sig lite. mitt i allt detta så bakade vi muffins Kan säga att dom var verkligen AS goda :) till och med "mamma" Ingela tyckte dom var jättegoda :D. Vårat hemliga recept ^^ Sen efter muffinsbaket så spelade vi ännu mera Guitar Hero. AS kul verkligen. Sen så sms:ade jag mamma och skrev att hon skulle komma och möta mig när hon skulle ut med ossi, så hon skickade en time efter och skrev att hon gick. Så då vare bara att bege sig utåt i mörkret :/ puh. Men som tur är, så är det ju raksträcka där så inte lika läskigt ^^ Just nu sitter jag här bara och skriver lite i bloggen och sneglar på en prinsessas dagbok 1 som går på 3an, en riktigt bra film faktist :). Tack för idag Vajbsan <3 puss och kram

Kommentarer
Postat av: vibbe

tack själv!! :D

2008-08-26 @ 23:10:40
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej ska jag vara helt ärlig så vet jag inte hu jag gjorde! fick mycke hjälp av en kompis!

så kan nog inte hjälpa dig så mycket tyvärr

2008-08-27 @ 08:24:41
URL: http://aewllinbloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0